Dentální hygiena Trutnov

Aktuálně přijímáme nové pacienty na dentální hygienu ke Zdeňce Hájkové, DiS., tel.: 731 112 408

Víte, jaké je jedno z nejčastějších onemocnění na světě? - zubní kaz

Víte, co je příčinou zubního kazu? - zubní plak

Jak se zbavit zubního plaku? - správnou a cílenou dentální hygienou

Naše dent. hygienistka Vás ráda naučí správné technice čištění zubů a individuálně pro Vás zvolí pomůcky pro dentální hygienu a bude kontrolovat úspěšnost Vaší léčby.

Bez důkladné dent. hygieny nelze zaručit dlouhodobou úspěšnost stomolagických prací.

Naším cílem je léčba příčiny onemocnění, následkůprevence jejího dalšího vzniku.

Čistý zub se nezkazí.

Jana Marková, DiS.     tel.číslo: + 420 731 112 408

Co Vás čeká na dentální hygieně?

•  Vstupní vyšetření (zjištění rodinné a osobní anamnézy, zjištění stavu chrupu, stav parodontu a měkkých tkání, parodontologické ošetření, úroveň ústní hygieny)
  •  Instruktáž ústní hygieny + nácvik, zvolení vhodných pomůcek (zubní kartáček, mezizubní kartáček, dentální nit…)
  •  Odstranění supragingiválního (nad dásněmi) a subgingválního (pod dásní) zubního kamene za pomoci profesionálního ultrazvukového systému a ručních nástrojů
  •  Odstranění pigmentových skvrn pomocí systému Air – flow (z kávy, čaje, cigarety,…), depurace